huisstijl-va-experience-gekleurde-cirkels

Wat betekent Branding?

Branding is het neerzetten van een merk. Het is de bedoeling dat jouw bedrijf een professionele uitstraling krijgt, dat (potentiële) klanten jouw bedrijf gaan herkennen, (potentiële) klanten een band krijgen met jouw bedrijf en klant gaan worden!


Het is belangrijk om te kijken naar jouw doelgroep, missie, visie en kernwaarden. Wat wil jij uitstralen met jouw bedrijf en wat past daarbij?


Kleuren zijn krachtig en hebben een betekenis. Kijkend naar de betekenissen van de kleuren en jouw kernwaarden ontstaan jouw huisstijl kleuren. Kiezen we lettertypes en elementen die bij de door jouw gewenste uitstraling passen.


Door overal deze kleuren, lettertypes en elementen te verwerken gaan (potentiële) klanten je steeds vaker herkennen.


Denk maar aan de bekende gele M langs de kant van de weg! Iedereen weet welke restaurantketen daar zit.

arrow_drop_up arrow_drop_down