Over VA Experience
Meedenkend, oplossing gericht, scherp, signalerend, vriendelijk en betrouwbaar.
Jouw bedrijf groeit ….
Mijn naam is Marjolijn Kuijlenburg. Als Virtual Assistant ondersteun ik ondernemers met professionele office support, website support en het ontwerpen van slimme templates. Efficiëntie, structuur en herkenbaarheid staan daarbij centraal.
Met ruim 19 jaar ervaring als zelfstandig ondernemer en meer dan 25 jaar ervaring in klantcontact weet ik wat bedrijven nodig hebben om soepel te draaien én zichtbaar te zijn. Vanuit Heerhugowaard werk ik samen met klanten door heel Nederland. Ik ondersteun ondernemers met de volgende werkzaamheden:
Office support
Ik breng structuur in je bedrijf. Denk aan klantcommunicatie, klantenservice, planning, agendabeheer en het optimaliseren van processen. Jouw bedrijf loopt straks weer op rolletjes. Minder ruis, meer focus.
Website support
Ik optimaliseer jouw WordPress website en kan deze toegankelijk maken voor mensen met een beperking. Zo bereik je een groter publiek, ben je beter vindbaar in Google en vergroot je je omzet.
Templates & huisstijlontwerp
Met professionele templates in jouw huisstijl bespaar je tijd en straal je consistentie uit. Denk aan social media templates, e-books, presentaties en meer.
Wil je meer structuur, een betere website of visuele herkenbaarheid in je bedrijf?
Ik help je graag verder.

Waarom kiezen voor VA Experience?
1
+ 19 jaar ervaring als ondernemer
2
25 jaar ervaring in klantcontact
3
Structuur
4
Ik hou je scherp
5
Service gericht
6
Denkt mee
Wat anderen zeggen

Mariëlle
Marjolijn werkt nu enige maanden voor Elle Office Support en we hebben haar leren kennen als een lieve, hardwerkende, sociale collega die altijd klaarstaat voor een ander.
Ook pakt ze andere opdrachten van onze klanten snel op en levert uitstekend werk.

Chantal
Na een jaar vol ergernis moest ook ik toegeven dat ik mijn website niet alleen kon bouwen.
Toen de hulp van Marjolijn ingeschakeld. Dit had ik al zoveel eerder moeten doen!

Heleen
Wat een topper is Marjolijn! Altijd punctueel, betrouwbaar, geduldig, communicatief helder en hartelijk.
Meedenken en samen naar goede oplossingen zoeken “voor-wat-dan-ook” is haar kracht en specialiteit wat ons betreft.
Veel gestelde vragen
Vanaf hoeveel uur per week?
Je kunt mij vanaf 2 uur per week inhuren voor office werkzaamheden. Voor receptioniste werkzaamheden gaat het vanaf 4 uur per dag.
Met welke systemen ben je bekend?
Ik heb kennis van verschillende systemen zoals: WordPress, Woocommerce, Phoenix, Wix, Plug & Pay, Learndash, Huddle, Canva, Vrumun en Office 365.
Help je met mailboxbeheer?
Ja, zeker. Ik kan de mailtjes voor jou beantwoorden en filteren zodat jij alleen de voor jou belangrijke mailtjes hoeft te beantwoorden.
Werk je ook met strippenkaarten?
Ja, zeker. Je kunt al vanaf 5 uur een strippenkaart afnemen. Je betaalt deze vooraf en deze is 6 maanden geldig. Er wordt geen geld retour gegeven.
Plan je afspraken in?
Ja, zeker. Ik kan voor jouw afspraken inplannen.
Waarin onderscheid jij je?
Ik ben al meer als 19 jaar ondernemer met 25 jaar ervaring in klantcontact. Ik heb zelf een winkel en webshop gehad waardoor ik goed weet waar jij tegenaan loopt.
Wat is het voordeel van office support?
Als Virtual Assistant ben ik jouw rechterhand, denk met je mee en neem ik werkzaamheden uithanden. Zo kan jij je focussen op de werkzaamheden waar jij goed in bent en geld mee kan verdienen.
Wat houd website support in?
Wil je graag andere afbeeldingen, teksten op je website, pagina's toevoegen of je huisstijl aanpassen, maar weet je niet hoe? Of heb je er geen tijd voor of zin in? Ik neem het graag van je over. En als er andere aanpassingen nodig zijn, is dat natuurlijk ook mogelijk. Dus stop met het verspillen van je kostbare tijd en besteed het uit.
Ik wil graag templates in mijn huisstijl en logo
Hier kan ik je zeker mee helpen. Ik ontwerp de templates in jouw huisstijl in Canva. Je kunt ze zelf aanpassen als je wil wisselen van tekst en afbeeldingen. Templates die ik onder andere maak zijn voor: social media, e-book, presentaties, flyers, posters, visitekaartjes, bedankkaartjes, cadeaubonnen en meer.
Kan je mij met dagelijkse werkzaamheden helpen?
Als ondernemer wil je je graag focussen op werkzaamheden waar je blij van wordt. De randzaken die je aan mij kan uitbesteden zijn: klantcontact, afspraken inplannen, mail beheer en het regelen/organiseren van werkzaamheden zodat alles bij jou op rolletjes loopt.
Staat je vraag er niet tussen? Neem contact op →
