huisstijl-va-experience-gekleurde-cirkels

Branding "Basis" pakket 

Kies je voor het branding "Basis" pakket dan beginnen we met een intake gesprek. We bespreken o.a. samen wat jij in gedachten hebt voor jouw bedrijf, wat verwacht jij van mij en wat verwacht ik van jou.


Je ontvangt van mij een branding werkboek. In dit werkboek staan opdrachten. Zo wil ik graag weten wat je doelgroep, missie, visie en kernwaarden zijn. Nadat je dit hebt ingevuld zullen we dit bespreken en ga ik aan de slag met jouw kernwaarden en kleuren. Ik zal je vragen een aantal foto's te zoeken waar jij helemaal blij van wordt m.b.t kleuren en stijl.


Vervolgens maak ik een moodboard en brandboard voor jou. Dit zullen we uiteraard ook samen bespreken en aanpassen als je andere ideeën hebt. Je hebt in totaal 3 correctierondes om iets aan te passen.


In het brandboard zie je kleuren, lettertypes en elementen die je kan gebruiken voor je huisstijl. Je huisstijl verwerk je in je logo, website, visitekaartjes, bedank kaartjes, prijslijsten, stoepbord posters, flyers, social media etc. Zeg maar altijd als je iets communiceert gebruik jij je huisstijl. Op die manier heb je een professionele uitstraling, herkennen mensen jouw bedrijf, krijgen ze een band met jouw bedrijf en zal je meer klanten aantrekken met als uiteindelijke doel natuurlijk meer omzet.

huisstijl-va-experience-gekleurde-cirkels

Branding "Medium" pakket

Kies je voor het branding "Medium" pakket dan beginnen we met een intake gesprek. We bespreken o.a. samen wat jij in gedachten hebt voor jouw bedrijf, wat verwacht jij van mij en wat verwacht ik van jou.


Je ontvangt van mij een branding werkboek. In dit werkboek staan opdrachten. Zo wil ik graag weten wat je doelgroep, missie, visie en kernwaarden zijn. Nadat je dit hebt ingevuld zullen we dit bespreken en ga ik aan de slag met jouw kernwaarden en kleuren. Ik zal je vragen een aantal foto's te zoeken waar jij helemaal blij van wordt m.b.t kleuren en stijl.


Vervolgens maak ik een moodboard en brandboard voor jou. In het brandboard zie je kleuren, lettertypes en elementen die je kan gebruiken voor je huisstijl. Dit zullen we uiteraard ook samen bespreken en aanpassen als je andere ideeën hebt.


Je huisstijl verwerk je in je logo, website, visitekaartjes, bedank kaartjes, prijslijsten, stoepbord posters, flyers, social media etc. Zeg maar altijd als je iets communiceert gebruik jij je huisstijl. Op die manier heb je een professionele uitstraling, herkennen mensen jouw bedrijf, krijgen ze een band met jouw bedrijf en zal je meer klanten aantrekken met als uiteindelijke doel natuurlijk meer omzet.


Het logo, sublogo en favicon zijn onderdeel van dit Branding "Medium" pakket. Het logo is een heel belangrijk onderdeel van jouw huisstijl. Het is vaak het eerste wat potentiële klanten van jou zien. De informatie die ik van jou heb ontvangen ga ik vertalen naar een logo. Het logo wordt in verschillende bestanden aangeleverd zodat je het in de toekomst voor verschillende doeleinden kunt gebruiken.


Je hebt in totaal 3 correctierondes om iets aan te passen.

huisstijl-va-experience-gekleurde-cirkels

Branding "Pro" pakket

Kies je voor het branding "Pro" pakket dan beginnen we met een intake gesprek. We bespreken o.a. samen wat jij in gedachten hebt voor jouw bedrijf, wat verwacht jij van mij en wat verwacht ik van jou.


Je ontvangt van mij een branding werkboek. In dit werkboek staan opdrachten. Zo wil ik graag weten wat je doelgroep, missie, visie en kernwaarden zijn. Nadat je dit hebt ingevuld zullen we dit bespreken en ga ik aan de slag met jouw kernwaarden en kleuren. Ik zal je vragen een aantal foto's te zoeken waar jij helemaal blij van wordt m.b.t kleuren en stijl.


Vervolgens maak ik een moodboard en brandboard voor jou. In het brandboard zie je kleuren, lettertypes en elementen die je kan gebruiken voor je huisstijl. Dit zullen we uiteraard ook samen bespreken en aanpassen als je andere ideeën hebt.


Je huisstijl verwerk je in je logo, website, visitekaartjes, bedank kaartjes, prijslijsten, stoepbord posters, flyers, social media etc. Zeg maar altijd als je iets communiceert gebruik jij je huisstijl. Op die manier heb je een professionele uitstraling, herkennen mensen jouw bedrijf, krijgen ze een band met jouw bedrijf en zal je meer klanten aantrekken met als uiteindelijke doel natuurlijk meer omzet.


Het logo, sublogo en favicon zijn onderdeel van dit Branding "Pro" pakket. Het logo is een heel belangrijk onderdeel van jouw huisstijl. Het is vaak het eerste wat potentiële klanten van jou zien. De informatie die ik van jou heb ontvangen ga ik vertalen naar een logo. Het logo wordt in verschillende bestanden aangeleverd zodat je het in de toekomst voor verschillende doeleinden kunt gebruiken.


Ik maak een digitaal ontwerp voor jouw visitekaartjes. Dit bestand ontvang je van mij en daarmee kun je zelf bij een drukkerij je visitekaartjes laten printen. (Je ontvangt dus alleen een digitaal ontwerp geen daadwerkelijke visitekaartjes).


Ik ontwerp 6 social media templates. Deze kun je gebruiken voor Instagram en Facebook. Deze templates maak ik in Canva aangezien je dit programma zelf gratis kunt aanschaffen en daar steeds je templates met nieuwe content kunt aanvullen. De andere ontwerpen zullen over het algemeen in Illustrator en InDesign worden gemaakt. Deze zijn niet zelf aan te passen maar dat is in principe ook niet nodig.


Je hebt in totaal 3 correctierondes om iets aan te passen.

arrow_drop_up arrow_drop_down